Over ons

De makers van de wereld van morgen - studenten

De wereld van morgen begint hier

Waar je negenduust procent jezelf kan zijn, waar je jouw talenten ontdekt en je doelen vormgeeft. Hier krijg je een plek om te groeien op je eigen tempo, om bij te leren en je klaar te stomen voor morgen. We grijpen elke kans en kiezen met lef. Want wij zijn ondernemers en bricoleurs.

En die maken we samen

Met sterke opleidingen, dienstverlening en onderzoek met impact bouwen we mee aan de hogeschool en de maatschappij.

Samen leren we onze talenten ontwikkelen en inzetten. Dat doen we met betrokken en bevlogen mensen, mentors en coaches. Zij die voor je duimen en je blik verruimen. Om samen te groeien en zelfs terug te komen.

Ik hou ervan om te werken aan projecten met andere mensen, vrienden of zelfs onbekenden. Wanneer je samen geïnteresseerd bent in een onderwerp, kan dat uitgroeien tot iets meer. Op die manier heb je impact op de samenleving: onverwacht, met elkaar en met volle goesting.
Ciaran De Smet

Ben jij ook een maker van de wereld van morgen?

Ontmoet onze makers van morgen

De laatste twintig jaar zetten we sterk in op innovatie en kwaliteit. Het resultaat daarvan is Arteveldehogeschool als gedreven expertisecentrum en een warme, professionele hogeschool. Elke dag zet iedereen alles op alles om grenzen te verleggen. Hoe de toekomst er exact zal uitzien weten we niet, maar we weten wel dat onze maatschappij razendsnel evolueert en dat wij flexibel inspelen op die veranderingen. Net daarom is het onze taak om studenten klaar te stomen voor de wereld van morgen.

Ik studeer Podologie omdat ik later een job wil waarbij ik mensen kan helpen. Ontdekken waar het mis loopt, de pijn verlichten en mensen klachtenvrij laten genieten van het leven: dát wil ik doen.
Jelena, maker van de wereld van morgen
Jelena Osaer

Word jij student aan Arteveldehogeschool?

Ben jij geïnteresseerd in een specifieke opleiding of meerdere opleidingen aan onze hogeschool? Of wil je graag op de hoogte blijven van infodagen, workshops en andere activiteiten die je helpen bij je studiekeuze?

Wil je graag in contact blijven met onze hogeschool?

Via onderzoeksprojecten, stages, bachelorproeven en andere samenwerkingen zorgen we voor een duurzame en nauwe relatie met het werkveld. Wil je graag dat we jou ook op de hoogte houden van onze werking en initiatieven?