Studiedag: Hoe als (media)merk jongeren bereiken via sociale media?

vrijdag 8 december 2017

Op welke sociale media moet je als (media)bedrijf inzetten om jongeren te bereiken? Hoe kan je hen bereiken en welke content moet je op welk platform brengen? En hoe zit het met de jongeren zelf: laten zij dit toe in hun eigen netwerk? En zo ja: hoe pak je dit aan?

Al deze vragen worden beantwoord op de studiedag “(Hoe als (media)merk jongeren bereiken via sociale media?”, georganiseerd door de opleidingen Communicatiemanagement, Journalistiek en Grafische en Digitale Media van de Arteveldehogeschool.

Op het programma:

  • De resultaten van de lopende enquête rond sociale media bij jongeren
  • Keynote speaker: Leroy van Limbeek, social media expert bij NOS
  • Panelgesprek met verschillende experts uit het Nederlandse en Vlaamse medialandschap:
    • Leroy van Limbeek (social media expert bij NOS)
    • Frederik De Swaef (hoofdredacteur Flair)
    • Simon Smetryns (oprichter van TAGMAG.be)
    • Brecht Vaes (head of digital bij Studio Brussel)
    • Roel Spelkens (hoofdredacteur online communicatie bij vtm/Qmusic)
    • Moderator van dienst: Freek Stevens
  • Optioneel: Snapchatworkshop

Doelgroep: Mediabedrijven en media-expertisecentra, communicatiemedewerkers, communicatiemanagers en digitale bureaus.

Meer info over het programma? Check dit Facebookevenement voor alle informatie.

Inschrijven is gratis, maar verplicht via dit inschrijvingsformulier.