Ons aanbod voor hoger onderwijs

Samenwerken

Bij Arteveldehogeschool zetten we natuurlijk alles op alles om een zo motiverend mogelijke leeromgeving te voorzien voor onze studenten. We staan daarin ook altijd open voor inspirerende samenwerkingen met externe partners uit de onderwijssector of het werkveld.

samenwerken aanbod

Digitale hogeschool

In het kader van de digitale hogeschool 2020 zet Arteveldehogeschool in op blended learning, digitale onderwijstools, virtual reality en lesopnames.

Motiverende onderwijspraktijk

Aan de hand van theoretische en praktische richtlijnen en good practices leer je alles over motiverend en taalontwikkelend lesgeven.

Zelfsturing

Wat is onderwijs gericht op zelfsturing? Hoe draagt de leeromgeving bij tot zelfsturing van studenten?

21st century skills

Hoe zet Arteveldehogeschool in op de professionele ontwikkeling, de persoonlijke ontwikkeling en de ontwikkeling tot wereldburger van studenten en medewerkers?

Kwaliteitsvolle toetsing

Meet en beoordeel de competenties van studenten zo correct en transparant mogelijk aan de hand van de criteria en principes van kwaliteitsvolle toetsing.