Een onderzoek in de klas: welke aanpak lijkt je meest geschikt?

Inhoud

We laten je nadenken over verschillende aanpakken in de klas, over de keuze en instructies die je maakt bij het bedenken van een onderzoeks- of ontwerpactiviteit binnen bijvoorbeeld natuurwetenschappen of een STEM-project. Geen enkele aanpak in STEM is dezelfde maar waarom zou je een gesloten of eerder een open aanpak gebruiken? We doen dit aan de hand van een context over tollen.

Doelgroep

leerkrachten STEM en wetenschappen (eerste, tweede en derde graad)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wanneer?

Zaterdag 21/10/2017 van 09u30 tot 12u30

Waar?

Campus Kattenberg - D0.01
Kattenberg 9
9000 Gent

Kostprijs

€45

Administratieve vragen

Fleur Liefooghe
Partners in leren - OSO
09 234 82 31

Inhoudelijke vragen

Jan De Lange - John De Poorter
Docent

Neem een kijkje op Partners in leren voor meer professionaliseringsmogelijkheden en leermateriaal