Vervalt je studentenkaart binnenkort, is je kaart geblokkeerd, ben je hem kwijtgeraakt? Lees hier de procedure die je dient te volgen om een nieuwe kaart aan te vragen:

Ik ben mijn kaart kwijtgeraakt:

Het kan gebeuren dat je je studentenkaart bent kwijtgeraakt. Vanaf 1 januari 2021 dien je volgende procedure te volgen:

Je gaat naar de studentenwebshop via https://webshop.arteveldehogeschool.be/. Hier kan je een nieuwe studentenkaart aankopen. Deze kost €10. Van zodra we de betaling ontvangen hebben, zal er automatisch een e-mail gestuurd worden naar studentenkaarten@arteveldehs.be. Je hoeft dus zelf geen bevestiging meer te sturen.

De medewerkers van studentenadministratie zullen dan een nieuwe kaart voor jou printen en deze opsturen naar je domicilieadres.

Houd er rekening mee dat tijdens drukke periodes (vb. inschrijvingen) of door vakantieperiodes het soms iets langer kan duren vooraleer je kaart toekomt.

Opgelet: Indien je je studentenkaart bent kwijtgeraakt door diefstal, hoef je geen nieuwe kaart aan te kopen via de webshop. Je stuurt dan gewoon een e-mail naar studentenkaarten@arteveldehs.be en voegt een kopie van de aangifte van diefstal toe aan je e-mail. De medewerkers van de studentenadministratie zullen een nieuwe kaart voor jou printen en deze wordt met de post opgestuurd naar je domicilieadres. Het printen van een nieuwe kaart is gratis.

 

Mijn studentenkaart is vervallen of vervalt binnenkort:

Indien je studentenkaart is vervallen of binnenkort vervalt, stuur je een e-mail naar studentenkaarten@arteveldehs.be en voeg je een kopie van je vervallen/bijna vervallen studentenkaart toe aan je e-mail. De medewerkers van de studentenadministratie zullen een nieuwe kaart voor jou printen en deze wordt met de post opgestuurd naar je domicilieadres. Het printen van een nieuwe kaart is gratis.

Houd er rekening mee dat tijdens drukke periodes (vb. inschrijvingen) of door vakantieperiodes het soms iets langer kan duren vooraleer je kaart toekomt.

 

Mijn kaart werkt niet meer, maar is nog niet vervallen:

Geraak je niet meer binnen op de campus, kan je de lockers niet meer openen, … neem eerst even contact op met servicedesk@arteveldehs.be. Zij kunnen nagaan voor jou wat het probleem zou kunnen zijn. Vaak kunnen ze het probleem zo verhelpen, maar als er meer aan de hand blijkt te zijn, zullen ze je vraag doorsturen naar studentenkaarten@arteveldehs.be.

De medewerkers van studentenadministratie zullen dan een nieuwe kaart voor jou printen en deze opsturen naar je domicilieadres. Het printen van een nieuwe kaart is gratis.

Houd er rekening mee dat tijdens drukke periodes (vb. inschrijvingen) of door vakantieperiodes het soms iets langer kan duren vooraleer je kaart toekomt.

Categorie Start academiejaar Vragen over inschrijvingen

Word jij student aan Arteveldehogeschool?

Ben jij geïnteresseerd in een specifieke opleiding of meerdere opleidingen aan onze hogeschool? Of wil je graag op de hoogte blijven van infodagen, workshops en andere activiteiten die je helpen bij je studiekeuze?

Hou mij op de hoogte

Wil je graag in contact blijven met onze hogeschool?

Via onderzoeksprojecten, stages, bachelorproeven en andere samenwerkingen zorgen we voor een duurzame en nauwe relatie met het werkveld. Wil je graag dat we jou ook op de hoogte houden van onze werking en initiatieven?

Ik wil graag geïnformeerd worden