Iets voor jou?

Wens je de titel van gecertificeerd accountant te verkrijgen? Dan moet je slagen voor de tussentijdse proeven en het bekwaamheidsexamen van het ITAA (Institute for Tax Advisers and Accountants). Dankzij deze gloednieuwe samenwerking tussen HoGent, UGent, Arteveldehogeschool en ITAA* is het mogelijk om vrijstellingen te krijgen voor de opleidingsonderdelen die met succes afgelegd zijn in het postgraduaat. Het ITAA zal steeds zelf de competenties inzake deontologie, beroepsnormen en de professionele maturiteit van de kandidaat verifiëren in het mondelinge bekwaamheidsexamen.

*Samenwerking met ITAA onder voorbehoud van goedkeuring.

Je zal elk jaar 20 studiepunten opnemen aan een andere partnerinstelling. Zo volg je het eerste jaar les aan HOGENT, het tweede jaar aan UGent en het derde jaar aan Arteveldehogeschool.

Infodagen Arteveldehogeschool

Ontdek alles over onze opleidingen en campussen. De infodagen van 2024 vinden plaats op 29 juni en 4 september.

Alles over de opleiding Gecertificeerd accountant

Vragen over deze opleiding?