Leer de opleiding kennen

Infodag 20 april

Vragen stellen aan docenten en studenten? Een rondleiding volgen of een cursus inkijken? Kom naar de infodag op zaterdag 20 april en ontdek of de opleiding écht bij jou past.

Openlesdagen

Kom naar een open les en ontdek of de opleiding jou inhoudelijk ligt.

Iets voor jou?

• Je maakt sterke verhalen met internationale impact, in tekst (online/print), audio en video.
  • Je duikt in de internationale mediasector en leert netwerken.
  • Je kijkt naar de wereld met een open en onbevangen blik.
  • Je verlegt graag jouw grenzen, zowel letterlijk als figuurlijk.
  • Je leert researchen, interviewen en factchecken.
  • Je algemene kennis over de wereld is meer dan behoorlijk, je denkt bovendien kritisch na.
  • Je bent een digital native die ook digitaal kan werken en je snapt dat een journalist in de 21ste eeuw crossmediaal opereert.
  • Je bent een echte doener en hebt zin voor initiatief.
  • Je bent al vaardig met het Engels en wil dat graag naar een next level brengen.
Ik koos voor deze opleiding omdat ik wist dat ik zo mijn vaardigheden kon ontwikkelen en uitbreiden. Ik ben altijd een goede communicator geweest, schrijf graag en ben van nature nieuwsgierig, en dat komt in deze opleiding volledig tot zijn recht. Daarnaast apprecieer ik het dat ze ook de technische skills van het beroep niet vergeten: je leert dus ook hoe je foto's, video en audio bewerkt.
Pelana Biembongo

Brochure aanvragen?

Selecteer het academiejaar:

Alles over de opleiding International Journalism

Trajecten op maat

Ooit wil ik graag een eigen podcast of wie weet zelfs een productiebedrijf voor podcasts. Omdat de docenten allemaal veel ervaring en een groot netwerk in de journalistieke wereld hebben, kunnen ze je heel concreet helpen met tips en referenties.
Pelana Biembongo

Vragen over één van deze onderwerpen? Kies het onderwerp en stel ze!