Leer de opleiding kennen

Infodag 20 april

Vragen stellen aan docenten en studenten? Een rondleiding volgen of een cursus inkijken? Kom naar de infodag op zaterdag 20 april en ontdek de opleiding die écht bij jou past.

Openlesdagen

Kom naar een open les en ontdek of de opleiding jou inhoudelijk ligt.

Iets voor jou?

• Je leert je vlot meertalig uit te drukken.
  • Je krijgt inzichten in alle aspecten van (internationaal) management. Die leer je inzetten in een interculturele context.
  • Je werkt graag samen met internationale studenten.
  • Een buitenlandse studie en/of stage doet je hart sneller slaan.
De opleiding heeft mij alles geleerd wat ik vandaag nodig heb in mijn job als Assistant Director of Sales bij Hilton Opéra Paris.
Jenci Declercq
Oud-student

Brochure aanvragen?

Selecteer het academiejaar:

Alles over de opleiding Internationaal Ondernemen

Trajecten op maat

We kunnen op buitenlandse stage én op studiereis naar bijvoorbeeld New York of China. Dat worden sowieso fantastische ervaringen.
Imke Remue
Tweedejaarsstudente Internationaal Ondernemen
Studenten praten met elkaar

Contacteer ons

Vragen over één van deze onderwerpen? Kies het onderwerp en stel ze!