Leer de opleiding kennen

Infodag 20 april

Vragen stellen aan docenten en studenten? Een rondleiding volgen of een cursus inkijken? Kom naar de infodag op zaterdag 20 april en ontdek de opleiding die écht bij jou past.

Openlesdagen

Kom naar een open les en ontdek of de opleiding jou inhoudelijk ligt.

Iets voor jou?

• Je bent een kei in plannen en organiseren.

• Je gaat met plezier aan de slag met complexe problemen.

• Je hebt een goed gevoel voor talen en een grote interesse in nieuwe media.

• Je wil duiken in de wereld van marketing, economie en management.

• Je kan aan de slag als multi-inzetbare kracht die prioriteiten kan stellen en verantwoordelijkheden opneemt.

Bij Arteveldehogeschool leerde ik werken. Projecten plannen, inschattingen maken en voor een publiek spreken: het was soms even slikken in het begin. Maar nu besef ik hoe goed die vaardigheden van pas komen op de arbeidsmarkt. Ik stond er trouwens nooit alleen voor: docenten waren aanspreekbaar en stimuleerden ons om het beste uit onszelf te halen.
Nele Blykers
Oud-student Organisatie en Management en Recruiter bij Konvert

Brochure aanvragen?

Selecteer het academiejaar:

Alles over de opleiding Organisatie en Management

Trajecten op maat

Dankzij mijn afstudeerstage bij Tech Data ben ik meteen klaargestoomd voor het werkveld. Waarom heb ik gekozen om stage te lopen bij Tech Data? Het is een internationale holding die een grote variëteit aan producten en diensten aanbiedt aan de klanten. Het feit dat ik een meerwaarde kon leveren voor IT-klanten, deed mij dan ook voor dit bedrijf kiezen.
Kelly De Pelseneer
Oud-student

Vragen over één van deze onderwerpen? Kies het onderwerp en stel ze!