Alles over deze bijscholing

Inhoud

In deze workshop sta je stil bij de zelfdeterminatie- en motivatietheorie en de win-wintheorie en hoe deze concreet vertaald kan worden naar een motiverende klaspraktijk.

Je krijgt concrete tips, tricks en tools aangereikt om je klaspraktijk te versterken.

Doelgroep

Leerkrachten secundair onderwijs.

Lesgevers

• Sabine De Muynck: docent Pedagogische wetenschappen en praktijkbegeleider in de lerarenopleiding en begeleider BOOST (nascholing voor leerkrachten) aan Arteveldehogeschool.
  • Vanessa Badisco: docent Pedagogische wetenschappen en PAV, begeleider nascholingen en onderzoeker aan Arteveldehogeschool.

Wanneer?

De vorming wordt op maat voor u ingericht. Neem contact op om praktische afspraken te maken.

Waar?

De vorming kan zowel bij ons als bij u worden georganiseerd.

Kostprijs?

De kostprijs wordt in onderling overleg op basis van de noden en wensen vastgelegd.

Vragen?