Inhoud

Via dit seminarie willen we het effect en de creatieve uitwerkingen binnen Large Format Printing in de verf plaatsen d.m.v. concrete toepassingen. Door de toegevoegde waarde van professionele visuele communicatie te accentueren, hopen we zo ontwerpers, communicatieverantwoordelijken en marketeers te inspireren voor hun toekomstige communicatiecampagnes.

Dankzij de aanwezigheid van uiteenlopende profielen zal er zeker kruisbestuiving kunnen plaatsvinden, tijdens het netwerkmoment waarmee we de avond afsluiten.

De keynote is gemeenschappelijk, maar daarna splitsen we de groep op. Wordt uw interesse geprikkeld door een bepaalde sessie (bestaande uit 2 cases)? Bestel dan zeker op tijd uw (gratis) tickets en laat u inspireren door volgende verhalen.

Programma

18.30u Verwelkoming
18.45u Keynote door Dave Sips (GM Tomorrowland)
19.30u Koffiepauze
19.50u Start parallelle sessies (30' / presentatie).
 Opgelet: deze 3 sessies lopen simultaan, waardoor u slechts 1 sessie kan meevolgen.

  • Large Format Printing in teken van fotografie/ kunst
    • Presentatie SilverStream - Expositie Bernaded Dexters
      Bernaded Dexters heeft voor haar boeklancering "No more, no less" beroep gedaan op Anja Ruttyn (SilverStream) bij de ondersteuning van een overzichtstentoonstelling. Hier speelde Large Format Printing een belangrijke rol in haar expositie van 35 jaar muziekfotografie.
    • Presentatie Agfa Graphics - Expositie Hugo Claus
      De expositie van Hugo Claus werd volledig onder handen genomen door Agfa Graphics. Van schrijnwerkerij, grafisch werk,... tot de effectieve montage.
  • Large Format Printing in teken van rebranding
    • Presentatie Quadrifinish - Rebranding Delhaize
      Toen Delhaize besloot om een nieuwe slogan te introduceren, stuitten ze natuurlijk op het probleem dat hun oude slogan nog overal zichtbaar was. Samen met Delhaize ging Quadrifinish op zoek naar de meest geschikte oplossing voor dit probleem.
    • Presentatie Printville - Brussels Airport
      Brussels Airport kwam aankloppen bij Printville voor een rebranding. Samen met de klant ging Printville aan de slag om de sfeerfoto's en overige branding te voorzien van een nieuwe frisse look.
  • Large Format Printing in teken van marketing
    • Presentatie Creafor - Samenwerking Mathildestudios
      Toen Mathildestudios de opdracht kreeg om een beursstand te gaan inrichten, gingen ze langs bij Creafor voor creatieve ondersteuning.
    • Presentatie Burocad - Biermerk ‘Kerel’
      Burocad neemt u mee van briefing tot eindresultaat voor de lancering van een nieuw Belgisch biermerk 'Kerel' genaamd.

21.00u Start netwerkmoment

Doelgroep

Quasi iedereen die te maken heeft met communicatie in zijn/ haar job. Zowel digitale als meer offline gerichte marketeers, omdat we zo het crossmediale aspect van visuele communicatie in de kijker wensen te plaatsen.