Procedure inschrijven en betalen

Procedure


Stap 1: online registratie

Via deze link kan je registreren voor het postgraduaat.

Stap 2: toe te sturen documenten

Na registratie stuur je een kopie van je diploma en identiteitskaart naar Nathalie Coene, administratief verantwoordelijke van het postgraduaat, Arteveldehogeschool, campus Kantienberg, Voetweg 66, 9000 Gent of via nathalie.coene@arteveldehs.be.

Stap 3: betaling

Van zodra jouw registratie volledig is en we alle documenten (stap 2) ontvangen hebben, zal je via mail een betalingsuitnodiging krijgen en via de post een studentenkaart en logingegevens. Deze logingegevens heb je nodig om via het digitaal secretariaat de betaling online te kunnen uitvoeren. Daar kan je de keuze maken tussen zelf online betalen of via factuur als je werkgever betaalt of als je gebruik zal maken van de KMO-portefeuille.

 

Dit postgraduaat
 


Uitschrijven


Wanneer de cursist zich uitschrijft vóór de start van de opleiding, dan wordt het studiegeld terugbetaald met uitzondering van 10% van het studiegeld. Eenmaal de opleiding van start gegaan is wordt er geen terugbetaling gedaan, ongeacht of bepaalde opleidingsonderdelen in het eerste of het tweede semester worden aangeboden.