Aanmelden en inschrijven

Zijn er toelatingsvoorwaarden?

  • Je hebt voldoende mogelijkheden en tijd om de geleerde competenties in reële context te oefenen, bij voorkeur in je werkomgeving of je bent bereid praktijkervaring op te doen via vrijwilligerswerk.
  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma.

Hoe kan ik me aanmelden  voor AJ 2019-2020?

  • Je vult dit motivatiedocument online in om je aan te melden 
  • Contacteer daarna dhr. Johan Maes  voor een intakegesprek via tel. 09 330 95 46 of 0486 15 57 34
  • Na een positief advies,  wordt je toegelaten tot het postgraduaat.

Hoe kan ik mij inschrijven?

Hieronder lees je hoe je je online inschrijft. Je hoeft niet langs te komen.

1 - Registreer je op onze website

Registreer je online, kies het postgraduaatrouw- en verliesconsulent en registreer je door alle gegevens in te vullen.

2 - Bezorg ons de nodige documenten

We hebben een aantal documenten nodig om je inschrijving tot een goed einde te brengen.
Stuur ons een e-mail na je webregistratie met volgende gescande documenten:

  • Een kopie van je identiteitskaart
  • Je diploma hoger onderwijs

3 - Je bent ingeschreven!

Nadat we alle documenten hebben ontvangen, maken we je inschrijving aan vanaf begin juli.
We brengen je hiervan per mail op de hoogte.
Hou er rekening mee dat mocht je niet deelnemen, er een administratieve kost zal aangerekend worden van 10 %  indien de opleiding nog niet is gestart. 
Je ontvangt van ons:

  • Je studentenkaart (met de post)
  • Je logingegevens voor het digitaal secretariaat (via e-mail)

4 - Betaling

Met jouw logingegevens kan je inloggen op het digitaal secretariaat om je betaling online in orde te maken.
Daarbij kan je kiezen om de betaling zelf te doen of via factuur als bijvoorbeeld je werkgever betaalt.

Dit postgraduaat is gedeeltelijk betaalbaar met Kmo-portefeuille.