Onderwerpsuggestie voor bachelorproef

Je kan hieronder een suggestie doen voor een bachelorproef voor volgend academiejaar.
De bachelorproef zien we als het sluitstuk van de onderzoeksleerlijn in onze opleiding waarbij studenten vanuit een onderzoekende houding  kennis en/of materiaal ontwikkelen dat praktisch bruikbaar en toepasbaar is. Daarom stellen we volgende criteria voor onderwerpen voor een bachelorproef voorop:

• studenten kunnen met het onderwerp aan de slag met een open en nieuwsgierige houding

• studenten kunnen t.a.v. het onderwerp kritisch zijn en in de startfase bepaalde vooronderstellingen van het onderwerp in vraag stellen

• het onderwerp staat studenten toe om de zaken van verschillende kanten (opvattingen, standpunten, …) te bekijken

• er zijn nog geen pasklare antwoorden, er is nog nood aan het verder doorgronden van het onderwerp

Wij publiceren alle onderwerpen voor onze studenten vanaf juli. In de tweede helft van september kiezen de studenten hun bachelorproefonderwerp. We kunnen niet garanderen dat alle onderwerpen gekozen worden. Als je onderwerp gekozen wordt, zullen de studenten nadien met jou contact opnemen om verder af te stemmen.

Onderwerpsuggestie voor bachelorproef ingeven

Heb je zeer concrete en afgelijnde vragen naar ontwikkeling van materiaal, dan is dit eerder geschikt voor de keuzestage van onze laatstejaarsstudenten.

Voorstel keuzestage ingeven