Sportaanbod Arteveldehogeschool

Sporten voedt zowel lichaam als geest. Op zoek naar wat fun en ontspanning? De sport­dienst van Arteveldehogeschool zorgt jaar­lijks voor een leuk en gevarieerd sport­aanbod.

Sportaanbod voor studenten

sport-arteveldehogeschool

Competities

Arteveldehogeschool neemt deel aan de competities van Studentensport Vlaanderen, waarbij je je sportief kan meten met collega-studenten van de Vlaamse hogescholen en universiteiten, en dit zowel in ploegsporten als individuele sporten.

Deelnemen: meld je aan bij de sportdienst of vul deze fiche in.

Virtual reality sporten

Probeer je graag eens iets nieuws uit? Ons fablab heeft de ultieme work-out voor jou. In een virtuele sportarena kan je met een vriend tafeltennissen, boksen of Beat Saber spelen.

Contact: fablab@arteveldehs.be

Evenementen

Naast ons wekelijks sportaanbod serveren we jullie graag ook tal van sportinitiaties en evenementen doorheen het jaar waar jullie budgetvriendelijk aan kunnen deelnemen. Hou de evenementenpagina en onze Facebookpagina en Instagramaccount in de gaten voor updates.

studenten secundair onderwijs arteveldehogeschool

Sportaanbod medewerkers

Ook als medewerker ben je welkom op de sportcampus om mee te sporten, zweten en dansen.

sport-arteveldehogeschool

Fitness

Personal training

Meer info volgt.

Small group training

Meer info volgt.

Ruimte huren

Contacteer sport@arteveldehs.be voor meer informatie.

Contacteer Sportdienst