Leerpakket 9: Bij de neus genomen via de media.

Partner van

Logo van Arteveldehogeschool Gent Logo van Agenschap Ondernemen

WAAROVER GAAT DIT PAKKET?

Via een wetenschappelijke achtergrond achterhalen de leerlingen de commerciële troeven van kleur. Ze analyseren gedrukte en digitale reclame a.d.h.v. werkingsmodellen (sales-respons, likeability,...). De leerlingen beseffen na deze workshop hoe subtiel reclame hen beïnvloedt. Deze workshop duurt 1 lesuur waardoor deze zeer toegankelijk is voor de ASO-opleidingen.
 

LESORGANISATIE

  • Werkvorm: workshop.
  • Duur: 1 lestijd.
  • Klasinfrastructuur:
    • beamer en een computer verbonden met het internet en uitgerust met de applicatie Powerpoint voor de lesgever.

HOE WORDT HET LEERPAKKET AANGEBODEN?

Dit leerpakket wordt via volgende ondersteuningsmodule aangeboden:

MODULE 1: EEN LESGEVER IN JE KLAS

Nodig een lesgever uit die zelf les komt geven in jouw school. In overleg met de klasverantwoordelijke zal deze expert de workshop geven aan de leerlingen in hun eigen klasomgeving. Hij/zij brengt al het nodig lesmateriaal mee. Vraag een workshop aan of stuur een mail naar zeghetmetkleur@arteveldehs.be als je meer vragen hebt i.v.m. deze workshop.