Campus Foreestelaan

Foreestelaan 1, 9000 Gent

Arteveldehogeschool heeft een creatieve coworking space in The White House in de Foreestelaan. Het is een belevingsplek waar studenten van het expertisenetwerk Communicatie, Media en Design kunnen samenwerken, feedback krijgen en kennismaken met het werkveld.

een foto van een groot wit gebouw, het kantoor van Duke & Grace in Gent

☎ 09 335 33 80

De receptie is geopend van 8:30 - 12:30 en 13:30 - 17:30. Je kan er steeds terecht voor bijkomende vragen/info.

Toegang tot het gebouw

De hoofddeur is geopend van 8:30 tem 17:30. Docenten hebben toegang via een Airkey systeem. Studenten bellen aan.

Voorzieningen

• Gelijkvloers:
    • Bureaus
    • Geluidsdichte belplekken
    • Twee conferentiezalen
    • Koffieautomaat
  • Tweede verdieping:
    • Keuken en eetruimte (12:00 - 14:00)
    • Terras
    • Biljart

Bereikbaarheid

Met de fiets

Er is een fietsenstalling naast het gebouw.

Met de auto

Je kan aan de voorkant van de TWH gratis parkeren op straat. In de Moutstraat is het groene zone (3 euro/dag). De parking achteraan het gebouw is voorzien voor de andere bedrijven in dit gebouw en mag niet gebruikt worden.