Gestoomde voeding voor honden, Camille weet er alles van

Idea Factory
Business en Management

Voor hondenliefhebster Camille werd al snel duidelijk dat honden niet konden ontbreken in haar onderneming Petsubscription. Met haar aanbod in gestoomde voeding, geperste en geëxtrudeerde brokken voorziet ze een dagelijks gezonde maaltijd voor deze viervoeters.

Gestoomde voeding voor honden, Camille weet er alles van

Wat doet jouw onderneming Petsubscription?

Petsubscription biedt gestoomde dagelijkse maaltijden aan voor honden. De maaltijd is 100% natuurlijk zonder toevoegingen van granen, gluten of zuivelproducten. Naast het gestoomde assortiment doen de geperste en geëxtrudeerde brokken het ook heel goed. We leveren aan huis en staan open voor vragen zodat we onze communicatie verder kunnen optimaliseren. Eenmaal de klant en de hond hun draai heeft gevonden in ons assortiment kan het nog makkelijker door een abonnement aan te vragen. Zo zal de voeding automatisch bezorgd worden in de periode die je zelf wenst.

Hoe ben je bij Idea Factory terechtgekomen?

Ik ben bij Idea Factory terechtgekomen tijdens het vak Talent and Management Development 2. Ik kon me onmiddellijk vinden in het afgelegde parcours van de huidige student-ondernemers en besloot om een coaching vast te leggen. Ik was geen starter zoals velen, maar een community vinden waar je ziet dat er nog leeftijdsgenoten studeren en ondernemen combineren geeft echt een boost. Idea Factory is echt een top initiatief!

Welke tip wil je graag meegeven aan toekomstige
student-ondernemers?

In het leven moet je durven en leren van de fouten die je maakt om het de volgende keer beter te doen. Ideëen tot realiteit brengen geeft je het beste en leukste gevoel.

Volg Petsubscription op Instagram: @petsubscription.be – www.petsubscription.be