Laat jouw bedrijfsevenement organiseren door onze studenten!

Business en Management

De laatstejaarsstudenten Event & Project Management (Organisatie & Management) organiseren als sluitstuk van hun opleiding een evenement.

Dit doen ze van A tot Z, van concept tot evaluatie.

Organisatie en Management

Heel wat studenten kiezen ervoor om zelf een idee te ontwikkelen en een eigen evenement op poten te zetten. Andere studenten willen dan weer graag ten dienste werken van bedrijven die hulp kunnen gebruiken bij de organisatie van hun evenement.

In de eerste maanden maken ze een grondige haalbaarheidsanalyse en ontwikkelen ze het perfecte concept voor jouw evenement. Via een diepgaande voorbereiding (begroting, marketingplan, logistieke afspraken, etc.) zorgen zij ook voor een vlekkeloze uitvoering.

Heb jij daarom een evenement in periode november-december 2022 dat je graag door onze studenten wilt laten organiseren en ben je bereid om in de periode februari-december een rol als opdrachtgever op te nemen?

Neem dan ten laatste op 7 februari 2022 contact op met Sofie Laleman (sofie.laleman@arteveldehs.be), coördinator Event Projects, voor verdere afspraken.

Onze studenten en hun coaches zetten graag hun expertise in voor jouw onderneming.