Een stevig ontwerpteam gaat in co-creatie met de leerlingen, leerkrachten en buurt aan de slag om van de speelplaats een natuurrijke, groene en krachtige speel- en leeromgeving te maken! De vijf scholen zijn een mix tussen buitengewoon onderwijs, secundaire en lagere scholen.

Het beton gaat op de wip, ontharding vindt plaats en geeft zo ruimte aan biodiversiteit en water en kansen voor spelen en leren.

Trots dat we met onze jonge organisatie zo snel impact kunnen creëren!

Binnenkort zullen de speelplaatsen van Atheneum in de Gemeente Brasschaat , GO Markevallei Herne, Sint-Michielsschool in Lokaal bestuur Merelbeke , Centrumschool Kuurne en BO De Sprankel in Stad Mechelen in een fris groen kleedje gestoken worden!

Lees er meer over via deze link

Partners

Voor dit project werken we met volgende partners: Landschapsontwerpers: Studio Basta, Kollektif Landscape, Kris Schurmans. Scholen: Centrumschool Kuurne, De sprankel Mechelen, VBS Markevallei Herne, Sint-Michielsschool Merelbeke, Atheneum Brasschaat.

Maak kennis met het team

Samenwerken met ons?

We helpen je graag met het formuleren van je onderzoeksvraag en -aanpak.