Met de socialmedia- en influencermarketingbarometer (kortweg de SMI-barometer) monitoren we de trends van Belgische jongeren tussen 16 en 24 jaar in de adoptie, het gebruik en de evaluatie van socialemedia- en influencermarketing.
Het onderzoeksproject Clinical leadership @ nursing homes helpt om die straffe zorgverleners te (h)erkennen en zo ouderen een nog warmere thuis te geven.
De Social Media Impact -barometer brengt jaarlijks in kaart hoe Vlaamse bedrijven hun merk kunnen versterken bij Vlaamse jongeren. De focus van het onderzoek ligt op sociale media en recente trends zoals influencermarketing.
CARMEN (Caring Role Model of Excellent Nursing) maakt bedside verpleegkundigen bewust van hun leiderschapskvaardigheden en helpt hun groeien als clinical leader.
Dit onderzoeksproject gaat na hoe Vlaamse mediabedrijven via sociale media hun merk kunnen versterken bij jongeren. Hiermee bouwt het project verder op de onderzoeksresultaten van het afgelopen onderzoek 'Snapchat: van puberhype tot (journalistiek) medium?'