We verkennen in dit project de noden in het werkveld van welzijn en geestelijke gezondheidszorg omtrent AI. Samen met hen willen we de toegankelijkheid, kwaliteit en efficiëntie van hulp- en dienstverlening op een veilige manier naar een hoger niveau tillen met behulp van artificiële intelligentie (AI).
Met de socialmedia- en influencermarketingbarometer (kortweg de SMI-barometer) monitoren we de trends van Belgische jongeren tussen 16 en 24 jaar in de adoptie, het gebruik en de evaluatie van socialemedia- en influencermarketing.
Kmo's weten vaak niet waar beginnen bij digitale transformatie. We ontwerpen daarom een begeleidingstraject met aandacht voor mensen en data dat kmo's ondersteunt bij hun digitalisering.
De Social Media Impact -barometer brengt jaarlijks in kaart hoe Vlaamse bedrijven hun merk kunnen versterken bij Vlaamse jongeren. De focus van het onderzoek ligt op sociale media en recente trends zoals influencermarketing.
We lanceren een overzichtelijk platform dat minstens 80 toegankelijke, betrouwbare en privacyveilige apps rond welzijn en geestelijke gezondheid groepeert.
Er worden steeds meer apps gelanceerd in het welzijnswerk, maar vinden verschillende doelgroepen en stakeholders dezelfde criteria belangrijk om een app langdurig te gebruiken?