Resultaat van twee boeiende onderzoeksprojecten

VerBEELDing

Onderzoeken en ontwikkelen van een toegankelijke en waarderende tool voor videocoaching in de voorschoolse kinderopvang.

2013-2014 (PWO; praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek)

Giselinde Bracke, Ine Hostyn & Ann Steverlynck

VerBEELDing XL

Valoriseren van de tool verBEELDing voor de buitenschoolse kinderopvang en het kleuteronderwijs.

2017 (Valorisatieproject)

Ine Hostyn, Ann Steverlynck & Sofie Verschaeve

Dank aan onze onderzoekspartners

Met jullie konden we samen kennis & inzichten over videocoaching opbouwen!

Kinderdagverblijven: ‘t Mezennestje (Wingene), Kindercentrum (Waregem), Fabeltjesland (Dendermonde), Sint-Lievenspoort (Gent), ‘t Optimistje (Oostende) en Mezennestje (Aalst).

Buitenschoolse kinderopvang: De Marientjes (Nieuwpoort), Infano (Ternat).

Kleuterscholen: GILKO (Merelbeke), 't Fort (Kortrijk), De Boomhut (De Pinte), Gemeentelijke Basisschool (Zuienkerke).

Bedankt ook aan de ouders en de kinderen, en de studenten die aan het project wilden meewerken.

Het steunpunt VHT/VIB danken we voor de inspirerende ondersteuning tijdens het onderzoeksproject VerBEELDing.