Inschrijven

Welkom bij Arteveldehogeschool! Heb je beslist welke opleiding je zal volgen? We gidsen je hier door alle essentiële info die je nodig hebt om je in te schrijven voor een bachelor, graduaat, banaba, postgraduaat of bijscholing.

Inschrijven
inschrijven-arteveldehogeschool

Schrijf je in voor een bachelor, graduaat of bachelor-na-bachelor

Alle essentiële informatie over toelatingsvoorwaarden, leerkrediet, inschrijven als Belgische student of registreren met een buitenlands diploma, je studentenaccount en studiecontract, uitschrijven, enzovoort.

Schrijf je in voor een postgraduaat

Toelatingsvoorwaarden, inschrijvingsprocedure en startdata verschillen per postgraduaat. Ontdek hier meer of neem een kijkje op de pagina van het postgraduaat dat je wil volgen.

inschrijven-arteveldehogeschool

Schrijf je in voor een bijscholing

De inschrijvingsprocedures en een rechtstreekse link om in te schrijven voor onze diverse bijscholingen vind je op de pagina's van de bijscholingen zelf.