Samenwerken

Er zijn diverse manieren om met Arteveldehogeschool samen te werken. Bekijk ons aanbod voor scholen, hoger onderwijs, bedrijven en organisaties en alumni.

Samenwerken
samenwerken secundaire scholen

Aanbod voor secundaire scholen

Om studenten in spe zo goed mogelijk vertrouwd te maken met de werking van een hogeschool, stippelde Arteveldehogeschool een aantrekkelijk aanbod voor leerlingen én leerkrachten uit.

Aanbod voor hoger onderwijs

We willen een zo motiverend mogelijke leeromgeving voorzien voor onze studenten. We staan daarin ook altijd open voor inspirerende samenwerkingen met externe partners uit de onderwijssector of het werkveld.

samenwerken aanbod
aanbod bedrijven

Aanbod voor bedrijven en organisaties

Onderzoek, stages, werkplekleren, bedrijfsbezoeken, levenslang leren of opleidingen op maat: Arteveldehogeschool heeft een ruim aanbod voor het werkveld.

Aanbod voor alumni

Ook na je afstuderen, kan je als alumnus blijvend een beroep op ons doen. Ontdek meer over ons alumnibeleid en loopbaanbegeleiding.

verpleger-arteveldehogeschool