Instapcursussen

Begin extra gewapend aan je hogere studies.

Volg (vrijblijvend) een instapcursus voor de start van het academiejaar. De cursussen zijn zowel opleidingsspecifiek als algemeen.

Introductiecursussen

Als eerstejaarsstudent kan je in sommige opleidingen deelnemen aan instapcursussen. Die helpen je voorkennis op te frissen of bij te schaven en met extra vertrouwen te starten.

Alles van nieuwe inhouden, specifiek voor het hoger onderwijs, krijg je mee vanaf de start tijdens de eerste weken van het academiejaar en de introductieactiviteiten waarbij je medestudenten ontmoet, de campus verkent en je jezelf klaar maakt voor de lessen.

Data

In de weken vóór de start van het academiejaar (dus voor 23 september wanneer de lessen beginnen)

Inschrijven

Mogelijk vanaf eind juni, met de studentenaccount die je ontvangt bij je inschrijving voor een opleiding.
Opgelet: het account heeft activeringstijd nodig.

Vanaf eind juni met de studentenaccount die je ontvangt bij je inschrijving.

De inschrijvingsmodule werkt alleen met Chrome, Firefox of Edge.