Internationale samenwerking over inclusief onderwijs

Perspectief van leerkrachten

In het kader van 'ProuD To Teach All' ondernemen leerkrachten uit vijf Europese landen (België, Letland, Portugal, Nederland en het Verenigd Koninkrijk) samen professionele ontwikkelingsactiviteiten met betrekking tot inclusie. Zij verbinden hun reflecties met hun klaspraktijk en met het perspectief van kinderen, jongeren en hun gezinnen.

Perspectief van scholen, hogescholen en universiteiten

Het project omvat ook een samenwerking tussen de deelnemende scholen, hogescholen en universiteiten. Samen worden innovatieve hulpbronnen en unieke benaderingen over inclusief onderwijs ontwikkeld.

Hoe geef je goed les aan alle leerlingen?

Laat je inspireren door het materiaal op onze website.

Onderzoeksrealisaties en -publicaties

Online presentatie

Professional development strengthening competencies to teach all learners in an inclusive learning environment.

Online presentatie op de inspiratiedag 'Onderwijsinnovatie en onderzoek'.

webinar 3

Online presentatie

Online presentatie op de internationale conferentie ‘Teaching and learning at an inclusive school’, Vilnius, Litouwen.

Contacteer de onderzoeker

Samenwerken met ons?

We helpen je graag met het formuleren van je onderzoeksvraag en -aanpak.