Alles over deze bijscholing

Inhoud

We staan stil bij het verschil tussen hoogbegaafde en cognitief sterk functionerende leerlingen. Je ontwikkelt een uitdagende leeromgeving of leerbiotoop, voor deze leerling door creatief te werken met leerplandoelen en bestaande methodes. Deze opleiding is sterk praktijkgericht. Deze opleiding wordt volledig online aangeboden.

De inhouden van deze opleiding zijn onder meer geënt op het wetenschappelijk onderzoek: ‘een krachtige leeromgeving voor cognitief sterke leerlingen’.

Programma

Deze opleiding maakt deel uit van de opleiding: Bachelor-na-bachelor zorgverbreding en remediërend leren. Je kan deze opleiding vrijblijvend volgen en dan krijg je een bewijs van deelname. Personen die tewerkgesteld zijn in onderwijs kunnen deelnemen aan het assessment en daarmee credits verwerven.

Doelgroep

Onderwijsprofessionals, ervaringsdeskundigen, CLB-medewerkers, logopedisten, ergotherapeuten, ondersteuners, psychotherapeuten, beleidsmedewerkers.

Lesgevers

Katrijn De Waele en Katrijn Pools.

Wanneer?

De vorming wordt op maat voor u ingericht. Neem contact op om praktische afspraken te maken.

Waar?

De vorming kan zowel bij ons als bij u worden georganiseerd.

Kostprijs?

De kostprijs wordt in onderling overleg op basis van de noden en wensen vastgelegd.