Alles over dit event

Onze experten onderzoek, innovatie, onderwijs, blijven leren en dienstverlening presenteren tal van projecten gedurende de ganse dag en organiseren momenten om samen met jou in debat te gaan. Je bent helemaal mee met de laatste inzichten, ontwikkelingen en innovaties.

Kom ontdekken wat we voor jou in petto hebben en hoe we onze projecten in de praktijk kunnen brengen voor jou, jouw organisatie of jouw doelgroep.

Je kan vrij deelnemen aan ons event. We openen onze deuren vanaf 09.00u.
Neem een kijkje in het inspirerende aanbod en stel jouw eigen dagprogramma samen door jouw plaats nu al te reserveren in de sessies die je wil bijwonen. Je kan dit doen via deze inschrijflink.

De hele dag door kan je in ons café elkaar ontmoeten, napraten met onderzoekers of gewoon even tijd nemen voor rust met een hapje en drankje.

Heel graag tot dan!

Wat kan je bij ons beleven op Inspire & Launch 14/09/2023?

Inspire & Launch event

Wanneer?

Donderdag 14 september 2023 van 9u00 -17u00

Uiterste inschrijvingsdatum is 8 september 2023.

Waar?

Campus Kantienberg

Voetweg 66, 9000 Gent

Kostprijs?

Max. 300 deelnemers

Wil je kennis maken met Artevelde Academy?

Het aanbod van Artevelde Academy verruimt jouw kennis en versterkt je in je huidige beroepspraktijk. Kies je voor een bijscholing, tweede bachelordiploma of postgraduaat? Blijf op de hoogte van onze infomomenten en andere activiteiten die je helpen bij het kiezen van jouw toekomstige opleiding.

Wil je graag in contact blijven met onze hogeschool?

Via onderzoeksprojecten, stages, bachelorproeven en andere samenwerkingen zorgen we voor een duurzame en nauwe relatie met het werkveld. Wil je graag dat we jou ook op de hoogte houden van onze werking en initiatieven?