Alles over deze bijscholing

Inhoud

In deze vorming leer je de do's en don'ts van leerlingenparticipatie. Je krijgt concrete tips en tools om inspraak te faciliteren in de klas en krijgt inzicht in jouw aanpak op basis van een test.

Op deze manier werk je aan meer autonomie in de klas. Je staat stil bij het opbouwen en houden van een goede band terwijl je de controle behoudt. Je maakt kennis met de tools van PAR.K - een praktijkgericht onderzoek rond participatie en welbevinden.

Leerkrachten secundair onderwijs.

Lesgevers

• Sabine De Muynck: docent Pedagogische wetenschappen en praktijkbegeleider in de lerarenopleiding en begeleider BOOST (nascholing voor leerkrachten) aan Arteveldehogeschool.
  • Vanessa Badisco: docent Pedagogische wetenschappen en PAV, begeleider nascholingen en onderzoeker aan Arteveldehogeschool.

Wanneer?

De vorming wordt op maat voor u ingericht. Neem contact op om praktische afspraken te maken.

Waar?

De vorming kan zowel bij ons als bij u worden georganiseerd.

Kostprijs?

De kostprijs wordt in onderling overleg op basis van de noden en wensen vastgelegd.

Vragen?