Iets voor jou?

• Wil jij onze diverse samenleving beter begrijpen?
  • Ben je klaar om je eigen identiteit te verkennen en van daaruit de dialoog tussen verschillende personen/culturen/visies aan te zwengelen?
  • Scherp je diversiteitssensitieve vaardigheden aan via dit ervaringsgerichte postgraduaat!

Deze opleiding volgt op een bachelor- of masteropleiding.

Infodag 20 april

Vragen stellen aan docenten? Volg een online infosessie op zaterdag 20 april en ontdek de opleiding die écht bij jou past.

Brochure aanvragen?

Selecteer het academiejaar:

Alles over de opleiding Diversiteitssensitief Werken, Communiceren en Leiden

Vragen over deze opleiding?

Dit postgraduaat deed me bewuster worden van mijn eigen denken en handelen in onze superdiverse samenleving. De communicatieve skills die je aanleert vond ik een verrijking, zowel op professioneel als persoonlijk vlak. De getuigenissen van professionals uit het werkveld zijn ook een eyeopener.
Fran
Student
Diversiteit is een realiteit geworden in onze samenleving. We moeten er mee leren omgaan om zo de uitdagingen en de mogelijkheden te ontdekken.
Pedro De Bruyckere
Onderzoeker en pedagoog