Opleidingsinformatie

Beste leerkrachten economie & logistiek,

Ben je op zoek naar innovatieve en interactieve methodes om logistieke thema’s tot leven te brengen in jouw klas?
Wij nodigen jou uit voor een unieke bijscholing ‘simulation station on the road’ die jouw onderwijspraktijk zal transformeren!

🎓 Wat bieden we aan?

• Een intensieve workshop waar je verschillende gamification technieken ontdekt die eenvoudig in te zetten zijn in jouw lessen.
  • Praktische toepassingen om logistieke concepten op een boeiende manier aan te leren en in te oefenen met jouw leerlingen uit de 2de of 3de graad.
  • Een inspirerend bedrijfsbezoek op locatie, waar je de theorie in de praktijk ziet en nieuwe ideeën opdoet.

💼 Waarom deelnemen?

• Breng jouw lessen tot leven met interactieve en leerzame spellen.
  • Krijg hands-on ervaring en direct toepasbare tools.
  • Netwerk met collega-leerkrachten en deel ervaringen en ideeën.

📅 Details:

• Kostprijs: Slechts 15 euro voor een waardevolle ervaring.
  • Locatie en Datum: 22 mei 2024 van 14u-16u – Becton Dickinson, Hagelberg 2, 2250 Olen

Mis deze kans niet om jouw lessen te verrijken en jouw leerlingen op een dynamische manier te betrekken bij economie en logistiek.

📢 Schrijf je nu in en til jouw onderwijs naar een hoger niveau!

Praktische info

woensdag 22 mei 2024 14:00 16:00
Fysiek
Plaats
Becton Dickinson, Hagelberg 2, 2250 Olen
Kostprijs
  • € 15,00

Wil je kennis maken met Artevelde Academy?

Het aanbod van Artevelde Academy verruimt jouw kennis en versterkt je in je huidige beroepspraktijk. Kies je voor een bijscholing, tweede bachelordiploma of postgraduaat? Blijf op de hoogte van onze infomomenten en andere activiteiten die je helpen bij het kiezen van jouw toekomstige opleiding.

Wil je graag in contact blijven met onze hogeschool?

Via onderzoeksprojecten, stages, bachelorproeven en andere samenwerkingen zorgen we voor een duurzame en nauwe relatie met het werkveld. Wil je graag dat we jou ook op de hoogte houden van onze werking en initiatieven?