Opleidingsinformatie

Inhoud

Tijdens deze workshop wordt de normale ontwikkeling van morfosyntaxis kort geschetst. Nadien gaan we concreet aan de slag met het aanleren van de verschillende gebaren aan de hand van videobeelden en casuïstiek. Er is voldoende ruimte voorzien om de gebaren concreet in te oefenen.

Doelgroep

Mogelijke doelgroepen waarbij het GMS een meerwaarde kan betekenen zijn: kinderen/jongeren met dysfasie, anderstaligen, STOS, kinderen met een vertraagde taalontwikkeling, mentale retardatie, enz. De cliënt hoeft de gebaren niet zelf uit te voeren. Goede motorische vaardigheden zijn dus niet noodzakelijk om met het GMS te werken. Visuele gerichtheid daarentegen is wel een noodzaak.

Lesgevers

• Leonie Vercruysse, logopediste MFC Sint-Lodewijk, Hogeschool Gent
  • Anaïs Ameye, logopediste MFC Sint-Lodewijk, privé praktijk

Kostprijs

Early bird:

• Stageplaatsen opleiding Logopedie 170 euro
  • Standaard 190 euro

Kostprijs vanaf 7 september:

• Stageplaatsen opleiding Logopedie 190 euro
  • Standaard 220 euro

Praktische info

vrijdag 11 oktober 2024 09:00 16:30
Fysiek
Plaats
Kostprijs
  • Gratis
  • Deze opleiding komt in aanmerking voor betaling via KMO portefeuille.

Wil je kennis maken met Artevelde Academy?

Het aanbod van Artevelde Academy verruimt jouw kennis en versterkt je in je huidige beroepspraktijk. Kies je voor een bijscholing, tweede bachelordiploma of postgraduaat? Blijf op de hoogte van onze infomomenten en andere activiteiten die je helpen bij het kiezen van jouw toekomstige opleiding.

Wil je graag in contact blijven met onze hogeschool?

Via onderzoeksprojecten, stages, bachelorproeven en andere samenwerkingen zorgen we voor een duurzame en nauwe relatie met het werkveld. Wil je graag dat we jou ook op de hoogte houden van onze werking en initiatieven?