Opleidingsinformatie

Tijdens de ouderenweek heten we de senioren van harte welkom om deel te nemen aan onze inspirerende lessen en om een kijkje te nemen in onze fascinerende labs en goed gevulde mediatheek.
We voorzien ook een pauzelokaal waar je doorheen de dag tussen jouw sessies steeds welkom bent.

Ons doel is om bruggen te slaan tussen generaties, waarbij studenten en senioren samen kunnen leren en groeien.

Data en Mogelijkheden:

Maandag 20/11
Dinsdag 21/11
Donderdag 23/11

Elke dag heb je de vrijheid om je eigen programma samen te stellen, zodat je kunt deelnemen aan de sessies die het beste bij je interesses passen.
Ontdek alle mogelijkheden en details in onze brochure: Ouderenweek 2023_Arteveldehogeschool.pdf

Tip! Schrijf de codes uit de brochure op van de sessies die je wil volgen. Zo kan je snel en eenvoudig inschrijven. Kijk voor inschrijven even na dat de sessies niet overlappen.

Na afloop van je sessies zouden we het waarderen als je even tijd zou kunnen vrijmaken voor een korte bevraging.
Je kunt aangeven of je hieraan wilt deelnemen in het inschrijfformulier.

We kijken er naar uit om je te verwelkomen en samen te ontdekken en te leren.
Mocht je vragen hebben of hulp nodig hebben bij het inschrijven, neem dan gerust contact met ons op.

Tot snel!

Praktische info

• maandag 20 november 2023 08:30 17:30
    • dinsdag 21 november 2023 08:30 17:30
    • donderdag 23 november 2023 08:30 15:30
    Fysiek
    Plaats
    Kostprijs
    • Gratis

Wil je kennis maken met Artevelde Academy?

Het aanbod van Artevelde Academy verruimt jouw kennis en versterkt je in je huidige beroepspraktijk. Kies je voor een bijscholing, tweede bachelordiploma of postgraduaat? Blijf op de hoogte van onze infomomenten en andere activiteiten die je helpen bij het kiezen van jouw toekomstige opleiding.

Wil je graag in contact blijven met onze hogeschool?

Via onderzoeksprojecten, stages, bachelorproeven en andere samenwerkingen zorgen we voor een duurzame en nauwe relatie met het werkveld. Wil je graag dat we jou ook op de hoogte houden van onze werking en initiatieven?