Deze cursus is tot stand gebracht door een aantal studenten van de Arteveldehogeschool te Gent in het kader van een bachelorproef.

In deze cursus vind je de nodige informatie rond de vakstudies en projecten natuusrport die nodig zijn om te slagen binnen de opleiding bewegingsrecreatie.

Dit is een naslagwerk ter aanvulling van de cursussen vakstudie en project en  mag onder geen beding gebruikt worden als enige bron om de leerstof te verwerken. Deze website verleent de abonnee evenmin om zelfstandig zonder enige supervisie de getoonde technieken uit te proberen.
De auteurs zijn dan ook niet verantwoordelijk voor eventuele ongevallen ten gevolge van het onkundig uitoefenen van gedemonstreerde technieken of het betreden van rotsmassieven zonder een voorafgaande opleiding in een officieel opleidingscentrum.

In de menubalk vind je een overzicht van de vakstudies en projecten. Klik de vakstudie aan die je wenst te bekijken. De website biedt verduidelijking van technieken die in de cursussen besproken worden door middel van een beeldfragment met tussentitels en een korte tekst.

Bedankt

Devooght Maximiliaan

De beheerders.

Decock Gianni

De Ontwerpers.

Jeroen Schram
Ken Egerickx
Charlotte Timperman
Bart Van Nuffel

Deze website werd voornamelijk gebaseerd op volgende bronnen.
Deze zijn zeker de moeite waard om te raadplegen.
Schermafbeelding 2015-05-28 om 10.27.58 Schermafbeelding 2015-05-28 om 10.30.13 Schermafbeelding 2015-05-28 om 10.33.03

In samenwerking met
Schermafbeelding 2015-05-29 om 11.50.19