Studentenhuis Baudelo UpKot

Steendam 75, 9000 Gent

Baudelo Upkot is gelegen in het historisch stadscentrum van Gent, ideaal voor wie kennis wil maken met de winkelstraten en gezellige eet- en drinkgelegenheden in Gent. Daarnaast is het studentenhuis ook op fietsafstand gelegen van onze verschillende campussen. Dit trendy gebouw is eigendom van en wordt beheerd door Upgrade Estate, waar we een samenwerkingsverband mee hebben. Alle bewoners van Baudelo Upkot zijn student aan Arteveldehogeschool.

baudelo-upkot-arteveldehogeschool

De kamers

Baudelo Upkot bestaat uit twee gebouwen. Er zijn telkens drie verdiepingen met in totaal 27 kamers en 13 studio’s.

Elke verdieping heeft een leefkeuken.

Er is een laundry room en overdekte fietsenstalling.

Tussen beide gebouwen is een tuintje voor de Upkot kippen.

Alle kamers zijn gemeubeld.

Beheer

Baudelo Upkot wordt beheerd door een UpKot coach van Upgrade Estate. De UpKot coach zorgt voor een aangenaam verblijf op kot. Het beheer maakt deel uit van het concept van Upkot

Type Huurprijs 2024-2025 (naakte huurprijs + vaste kosten)* Aantal kamers**
Eenpersoonskamer 12m² € 440 + 110 per maand 2
Eenpersoonskamer met douche 15m² € 490 + 110 per maand* 9
Eenpersoonskamer met douche en toilet 18m² € 540 + 110 per maand 11
Studio 21m² € 640 + 110 per maand 7
Duostudio 21m² € 350 + 110 per maand/per persoon 5
3-persoonsappartement 100m² € 390 + 110 per maand/per persoon 1

* Vaste kosten zijn een vast bedrag per persoon, per maand, en omvatten o.a. EGWI en poetskosten. Er is geen eindafrekening.
** Slechts een beperkt aantal van deze kamers komen elk jaar vrij.