Studentenhuis Bro UpKot

Ebergiste de Deynestraat 15, 9000 Gent

Bro Upkot is de blinkende toren van Upgrade Estate aan de Ringvaart en telt maar liefst 311 kamers. Het gebouw opende in oktober 2020 en men voorziet een groot aantal gedeelde ruimtes die bijdragen aan de gemeenschapsvorming. Bro Upkot ligt in een groene, rustige omgeving nabij het water. Met de fiets ben je op 12 minuten in het stadscentrum en op campus Kantienberg. Wij huren een groot aantal kamers in Bro Upkot die we voorbehouden voor Arteveldestudenten, maar hier leer je zeker ook studenten kennen van andere hogeronderwijsinstellingen.

bro-upkot-arteveldehogeschool

De kamers

Het gebouw telt achttien verdiepingen en heeft verschillende voorzieningen zoals de studieruimte, de grote leefruimte, de game room, de fitness room, de laundry room en de inpandige fietsenstalling.

In de tuin vind je picknickbanken, het volleybalveld, het basketbalveldje en de UpKot kippen.

Elke verdieping heeft twee gedeelde leefkeukens. Elke leefkeuken is toebedeeld aan acht bewoners van de naburige kamers.

De kamers die we verhuren in Bro Upkot zijn gemeubeld en beschikken over een eigen toilet en douche.

Beheer

Bro UpKot wordt beheerd door een UpKot coach van Upgrade Estate. De UpKot coach zorgt voor een aangenaam verblijf op kot. Het beheer maakt deel uit van het concept van UpKot.

Type Huurprijs 2024-2025 (naakte huurprijs + vaste kosten)*
Eenpersoonskamer met toilet en douche 15m² - 18m² € 540 + 110 per maand

* Vaste kosten zijn een vast bedrag per persoon, per maand, en omvatten o.a. EGWI en poetskosten. Er is geen eindafrekening.

bro-upkot-kamer-arteveldehogeschool

Meer info of beschikbaarheid: mail huisvesting@arteveldehs.be