Student-ondernemers

Maak kennis met onze straffe student-ondernemers en ontdek hun aanbod via de Gentrepreneur website. Ben je op zoek naar een cateraar, een fotograaf, een website-ontwikkelaar,...?

cedric-bourda-arteveldehogeschool

Studenten op Arteveldehogeschool genieten niet enkel van coaching voor hun onderneming of idee maar krijgen ook ondersteuning om studeren en ondernemen te combineren.

Testimonials van onze student-ondernemers

Het verhaal van Malenge Lunga

Ik ben Malenge, een gedreven marketingstudent met een passie voor videografie die al sinds mijn jeugd bloeit. Mijn ondernemersreis kreeg vorm tijdens een inspirerend evenement van Gentrepreneur, waar ik werd getroffen door de moed van andere jongeren die durfden te ondernemen. Geïnspireerd en zonder precies te weten waar mijn pad naartoe zou leiden, besloot ik de sprong te wagen.

Bij Arteveldehogeschool vond ik de perfecte ondersteuning en begeleiding. Mijn coachingssessies opende de deuren naar een wereld waarin mijn passie voor videomarketing kon bloeien. Onder de vleugels van Arteveldehogeschool ontstond MalengeProductions, mijn eigen videomarketingbureau.

Maar achter elke succesvolle ondernemer staat een geweldige coach. Haar steun en wijsheid gaven me niet alleen zakelijke inzichten, maar leerden me ook dat falen een natuurlijk onderdeel is van het groeiproces. Samen ontdekten we dat doorzettingsvermogen en het overwinnen van tegenslagen de ware sleutels zijn tot succes.

Dankzij Arteveldehogeschool en Gentrepreneur heb ik niet alleen een bedrijf opgebouwd, maar ook een waardevol netwerk en levenslange lessen gekregen. Voor iedereen die aarzelt om de eerste stap te zetten, herinner ik je eraan: jouw droom is het waard, en met de juiste begeleiding kunnen zelfs de grootste ambities werkelijkheid worden.
Malenge Lunga, marketingstudent en Gentrepeneur
Malenge Lunga, Marketingstudent