Alles over deze bijscholing

Inhoud

Hoe ga je aan de slag binnen de school om de lessen toegankelijk te maken voor elke leerling? Binnen dit traject op maat coachen we een schoolteam om met de richtlijnen van universal design for learning (udl) aan de slag te gaan.

Neem gerust contact met ons op. Zo kunnen we samen bepalen wat de noden zijn en omschrijven we de best mogelijke vorm/duur/doorlooptijd van deze maatwerkopleiding.

Leerkrachten, zorgcoördinatoren, leerlingbegeleiders en directieleden.

Lesgever

Elisa Vandenbussche werkt als docent en onderzoeker binnen de opleidingen Buitengewoon onderwijs en Zorgverbreding en Remediërend Leren. Zowel binnen deze opleidingen als binnen haar rol als onderzoeker staat de zoektocht naar het toegankelijk maken van onderwijs voor elke leerling centraal.

Wanneer?

De vorming wordt op maat voor u ingericht. Neem contact op om praktische afspraken te maken.

Waar?

De vorming kan zowel bij ons als bij u worden georganiseerd.

Kostprijs?

De kostprijs wordt in onderling overleg op basis van de noden en wensen vastgelegd.

Vragen?