Infodag 29 juni

Vragen stellen aan docenten en studenten? Een rondleiding volgen of een cursus inkijken? Kom naar de infodag op zaterdag 29 juni en ontdek de opleiding die écht bij jou past.

Iets voor jou?

• Je wil voor anderen zorgen.
  • Je houdt ervan om in team te werken.
  • Je hebt een hart voor mensen.
  • Je vindt het leuk om een afwisselend takenpakket te hebben.
  • Je kijkt met een kritische blik naar het leven.
  • Je bent graag maatschappelijk geëngageerd.
  • Je steekt graag de handen uit de mouwen.
Als kind al zei ik: ‘Later werk ik in de zorg!’ Ik heb veel andere jobs gedaan, maar uiteindelijk besloot ik mijn leven om te gooien en opnieuw te gaan studeren. Met succes! In het derde jaar werd ik zelfs ‘Graduate of the Year’. De opleiding was niet altijd gemakkelijk, maar ik ben trots op mijn traject en trots op het feit dat ik nu een goede verpleegkundige ben.
Davina Depoorter
Oud-student Verpleegkunde en verpleegkundige bij Wit-Gele Kruis

Brochure aanvragen?

Selecteer het academiejaar:

Alles over de opleiding Basisverpleegkunde

IVV Sint-Vincentius

Ontdek alle infomomenten en hoe je je kan inschrijven voor dit graduaat bij partner IVV Sint-Vincentius.

BenedictusPoort

Ontdek alle infomomenten en hoe je je kan inschrijven voor dit graduaat bij partner BenedictusPoort.

Trajecten op maat

Toen ik jonger was, droomde ik ervan om dokter te worden. Na wat research kwam ik tot de conclusie dat de job van verpleegkundige realistischer was en schreef ik me in voor een graduaatsopleiding.
Toen ik voor het eerst mijn uniform aantrok, was ik zo trots. Mijn stage-ervaring bevestigde ook mijn keuze voor de opleiding. Ik werd goed geholpen en kon met vragen terecht bij mijn collega's. Ook tijdens de lesweken ervoer ik die behulpzaamheid en individuele begeleiding van de docenten. Je hoeft nooit met onduidelijkheden te blijven zitten.
Andrea Del Pilar Garcia Trujillo
Student IVV Sint-Vincentius