HR en Leiderschap

Artevelde Academy

Werkbaar werk en levenslang leren vormen de basis van goed humanresourcesmanagement. Reken op een opleidingsaanbod waar je als ondernemer of hr-medewerker écht iets aan hebt, zoals payroll, sociaal recht en verloning of hr-basics voor managers. Wil je de wendbaarheid van je organisatie versterken? Inzetten op gedeeld leiderschap? Snuister in ons aanbod of contacteer ons voor een aanbod op maat. In dit domein zoom je in op allerlei facetten van het beheer van mensen in hun werkcontext. Daarbij gaat terecht ook steeds meer aandacht uit naar de nood en de kracht van sterk leiderschap.

HR en Leiderschap - Artevelde Academy

Levenslang leren

Na je graduaat, bachelor of master kan je een postgraduaat volgen om je kennis en vaardigheden uit te breiden. Na de opleiding ontvang je een getuigschrift of attest.

Artevelde Academy organiseert heel wat boeiende bijscholingen en studiedagen voor individuen, teams en organisaties. Dat kan gaan van korte inspirerende sessies tot meerdaagse trainingen.

Naast het open aanbod aan langlopende opleidingen en kortlopende bijscholingen, kan je bij Artevelde Academy ook terecht voor vorming op maat. Van jezelf én van je bedrijf of organisatie.

Expertise

Intervisie/supervisie

Artevelde Academy biedt ook gezamenlijk reflectief ervaringsleren vanuit de beroepspraktijk. Doorheen de jaren ontwikkelden we een rijk arsenaal aan methodieken en benaderingen. In hun toegepaste vorm blinken deze methodieken uit in eenvoud en inzetbaarheid voor je team en organisatie.

We leiden ook jullie intervisoren, coaches en supervisoren op tot meesterschap in dit thema.

Procesbegeleiding

Ben je op zoek naar begeleiding bij beleidsveranderingen, fusies, reorganisaties en transities?

Artevelde Academy gaat samen met jou, jouw team en je hele organisatie aan de slag. De nadruk ligt op het aangaan van dialogen, hefbomen van weerstanden en oplossen van conflicten. We zijn vertrouwd met alle echelons in de organisatie en we zijn bruggenbouwers, dit vanuit een diepe verankering in alle oevers en beddingen.

Expertisecentra

Voor wie wil bouwen aan leiderschap met impact bundelen onze experten in leiderschap de krachten.

Groep professionals

Samenwerken met onze studenten?

Heb je een idee, project, probleem in jouw organisatie rond human resources?

Denk aan een uitdaging rond:

• Werving & selectie
  • Talentmanagement
  • Verloning
  • Diversiteit
  • Welzijn op het werk
  • Retentiebeleid

Waarom deze opdracht niet toevertrouwen aan een groep studenten van de opleiding Organisatie & Management, keuzetraject Human Resources?

Neem contact op

Caroline Van Keymeulen

Client Relationship Manager - Business en Management

Heb je nog vragen?

Caroline Hoedemakers

Ankerpunt Levenslang Leren - Coaching en Begeleiding

Wil je kennis maken met Artevelde Academy?

Het aanbod van Artevelde Academy verruimt jouw kennis en versterkt je in je huidige beroepspraktijk. Kies je voor een bijscholing, tweede bachelordiploma of postgraduaat? Blijf op de hoogte van onze infomomenten en andere activiteiten die je helpen bij het kiezen van jouw toekomstige opleiding.

Wil je graag in contact blijven met onze hogeschool?

Via onderzoeksprojecten, stages, bachelorproeven en andere samenwerkingen zorgen we voor een duurzame en nauwe relatie met het werkveld. Wil je graag dat we jou ook op de hoogte houden van onze werking en initiatieven?