Leer de opleiding kennen

Infodag 20 april

Vragen stellen aan docenten en studenten? Een rondleiding volgen of een cursus inkijken? Kom naar de infodag op zaterdag 20 april en ontdek de opleiding die écht bij jou past.

Openlesdagen

Kom naar een open les en ontdek of de opleiding jou inhoudelijk ligt.

Iets voor jou?

• Je bent een geboren planner en organisator.

• Je pakt uitdagingen graag projectmatig aan, stap voor stap.

• Je bent gefascineerd door de organisatie van publieks- en bedrijfsevenementen.

• Je hebt oog voor de nieuwste trends.

• Je geeft blijk van een stevige dosis creativiteit en ondernemingszin.

• Je bent hands-on en steekt graag de handen uit de mouwen.

• Je kan ook in crisissituaties het hoofd boven water houden, prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid opnemen.

• Je communiceert vlot in woorden en beelden en in verschillende talen.

• Je weet anderen te enthousiasmeren over jouw idee.

• Je bent steeds op zoek naar nieuwe belevingen en ervaringen.

• Je maakt graag nieuwe connecties om jouw netwerk uit te bouwen.

• Je houdt ervan nieuwe digitale tools en media te ontdekken en gebruiken.

Dankzij ons praktijkproject slaagden wij erin om jong, Gents culinair talent een duwtje in de rug te geven. Op de affiche van onze foodmarket ‘Marché Mangé’ prijkten niet zozeer bekende, gevestigde namen, maar wel tientallen startups die de aandacht verdienden. Alles moesten we zelf voorzien: van de eerste stoel tot het laatste lichtje maar ons idee bracht wel duizenden bezoekers tot bij ons. De ervaring die ik daar opdeed, zal ongetwijfeld van pas komen in mijn toekomstige job.
Silke Deschepper
Studente Event & Project Management

Brochure aanvragen?

Selecteer het academiejaar:

Alles over de opleiding Event & Project Management

Trajecten op maat

De perfecte opleiding voor creatievelingen die graag de handen uit de mouwen steken.
Francesca Lambrecht
Oud-studente Event & Project Management en Productiemedewerker bij Levi Party Rental

Vragen over één van deze onderwerpen? Kies het onderwerp en stel ze!